Викладачі кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ Алла Федорина й Володимир Садівничий взяли участь у роботі тренінгу для редакторів газет Сумщини «Через написання проєктних заявок до втілення мрій».
У Сумах тренінг провела Асоціація професійних журналістів і рекламістів Житомирщини. Спільно з ГО «Сумський прес-клуб» (Суми), ГО «Медіа-центр «Моє місто» (Чернігів) і ГО «Інститут Креативних Інновацій» (Житомир), за фінансової підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні, Асоціація здійснює проєкт «ЗМІ нових громад».
Саме цей захід і використали представники кафедри як майданчик для обговорення з потенційними роботодавцями практичної підготовки студентів-журналістів.
Зокрема Володимир Садівничий вніс пропозицію щодо проєктної діяльності. Бо ж хіба не проєктною є ідея провести кожного студента кафедри через роботу в «маленьких ЗМІ», аби зрозуміли суть роботи «у полі»? Загалом у реальній практиці майбутніх журналістів зацікавлені як кафедра (місце теоретичної підготовки та сприяння практичним навичкам), так і редакції місцевих медій (де почасти бракує рук, аби створити достатній контент) та студенти (їм влаштовуватись у подальшому на роботу й «набивати» досвід потрібно вже за партою).
Ділячись досвідом співпраці зі студентом-практикантом, редактори згадали як позитивні приклади (про них промовчимо) так і висловили зауваження: «Враження, що студенти просто бояться людей, не вміють говорити з ними»; «Найскладніше, виявляється, коли пропонуєш тему, а студент не знає, де знайти джерела для неї та піти поспілкуватися з ними»; «Було, що студентка, яка мала би проходити практику, взагалі не з’явилася, зате прийшла мама й попросила характеристику з печаткою».
Окрім варіацій щодо організації практики, представники кафедри обговорили з редакторами форми їхньої участі у проведенні занять-тренінгів в аудиторіях університету.
Найперше завдання кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ сьогодні – максимально наблизити студента до роботи в сучасній медіа-індустрії. І спільними зусиллями викладачів та стейкхолдерів воно реалізується.