Дата публікації:
05 лютого 2022
Кількість переглядів:
451
Поділитися:

Питання пронизують усе наше життя, і на особистому рівні, і на побутовому. Є навіть галузі, де здатність ставити цікаві й доречні питання –одне з важливих фахових умінь. Зокрема, рекламний текст часто розпочинається з питання до цільової аудиторії, а для журналістів та PR-фахівців це вміння є необхідним при підготовці та проведення інтерв’ю.

Саме набуттю студентами кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ вмінь підбирати цікаві питання для PR-інтерв’ю було присвячено заняття з дисципліни «Практика рекламної та PR-діяльності» на тему «Моделювання використання різних видів питань у PR-інтерв’ю» (викладач – доцент Ярослав Яненко).

Студенти та студентки групи ЖТ-92(рк) спочатку аналізували існуючі приклади PR-інтерв’ю, відзначаючи особливості використання певного виду питань у залежності від ситуації. Потім відбулася ділова гра, під час якої майбутні рекламісти та PR-фахівці відпрацьовували вміння ставити різні види питань у інтерв’ю (прямі й непрямі, відкриті й закриті, гіпотетичні, кількісні, уточнюючі тощо).

Наостанок студентам і студенткам було запропоновано пофантазувати й спробувати поставити питання визнаному класикові популяризаторства ХХ століття Девіду Огілві, якого зазвичай називають «батьком» сучасної реклами.

Ось найцікавіші варіанти.

Марина Садимака:

– Девіде, як вам вдалося без досвіду роботи, без освіти, вже в пристойному віці дізнатися про рекламу практично все, стати найвідомішим у світі автором рекламних текстів, рекламним агентом і менеджером?

Ліана Охрименко:

– У своїй книзі «Ogilvi on advertisement» ви писали, що хороша реклама та, яка не привертає до себе уваги. Чи вважаєте цей принцип і досі актуальним?

Анна Митрофанова:

– Як аналізувати ефективність реклами?

Ксенія Кібець:

– Якби у вас був шанс повернутися в минуле та виправити, додати або зробити щось у вашій рекламній діяльності, що б це було?

Юрій Котляр:

– У Луврі є можливість розмістити одну вашу рекламу, яка б це могла бути?

Данило Кириченко:

– Зіштовхнувшись із найпопулярнішою платформою для розповсюдження реклами – Інтернетом, чи змогли б ви освоїти нюанси за найкоротший час для плідної роботи в ній?

Тетяна Лунгор:

 Як ви вважаєте, наскільки стрімко розвиватиметься реклама?  І скільки знадобиться часу, щоб вивести її на абсолютно новий рівень?

Цікаво, що б відповів Огілві студентам кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ?

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.