Питання пронизують усе наше життя, і на особистому рівні, і на побутовому. Є навіть галузі, де здатність ставити цікаві й доречні питання –одне з важливих фахових умінь. Зокрема, рекламний текст часто розпочинається з питання до цільової аудиторії, а для журналістів та PR-фахівців це вміння є необхідним при підготовці та проведення інтерв’ю.
Саме набуттю студентами кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ вмінь підбирати цікаві питання для PR-інтерв’ю було присвячено заняття з дисципліни «Практика рекламної та PR-діяльності» на тему «Моделювання використання різних видів питань у PR-інтерв’ю» (викладач – доцент Ярослав Яненко).
Студенти та студентки групи ЖТ-92(рк) спочатку аналізували існуючі приклади PR-інтерв’ю, відзначаючи особливості використання певного виду питань у залежності від ситуації. Потім відбулася ділова гра, під час якої майбутні рекламісти та PR-фахівці відпрацьовували вміння ставити різні види питань у інтерв’ю (прямі й непрямі, відкриті й закриті, гіпотетичні, кількісні, уточнюючі тощо).
Наостанок студентам і студенткам було запропоновано пофантазувати й спробувати поставити питання визнаному класикові популяризаторства ХХ століття Девіду Огілві, якого зазвичай називають «батьком» сучасної реклами.
Ось найцікавіші варіанти.
Марина Садимака:
– Девіде, як вам вдалося без досвіду роботи, без освіти, вже в пристойному віці дізнатися про рекламу практично все, стати найвідомішим у світі автором рекламних текстів, рекламним агентом і менеджером?
Ліана Охрименко:
– У своїй книзі «Ogilvi on advertisement» ви писали, що хороша реклама та, яка не привертає до себе уваги. Чи вважаєте цей принцип і досі актуальним?
Анна Митрофанова:
– Як аналізувати ефективність реклами?
Ксенія Кібець:
– Якби у вас був шанс повернутися в минуле та виправити, додати або зробити щось у вашій рекламній діяльності, що б це було?
Юрій Котляр:
– У Луврі є можливість розмістити одну вашу рекламу, яка б це могла бути?
Данило Кириченко:
– Зіштовхнувшись із найпопулярнішою платформою для розповсюдження реклами – Інтернетом, чи змогли б ви освоїти нюанси за найкоротший час для плідної роботи в ній?
Тетяна Лунгор:
– Як ви вважаєте, наскільки стрімко розвиватиметься реклама? І скільки знадобиться часу, щоб вивести її на абсолютно новий рівень?
Цікаво, що б відповів Огілві студентам кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ?