Термін навчання: 3 роки 9 місяців.
Форми навчання: денна.
Освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» – одна з небагатьох професій, яка відповідає сучасним світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці.
Освіта в галузі реклами і PR у нас спрямована на те, щоб фахівець відповідав високим вимогам сьогоднішнього ринку праці й був затребуваним у роботодавців.
І найважливіше – медіасвіт веде у всесвіт!
Гарант освітньої програми:
Ковальова Тетяна Вікторівна – доцент кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, кандидат наук із соц. комунік., спец. 27.00.04 – теорія та історія журналістики.
Члени робочої проєктної групи:
Бондаренко Олена Євгенівна – старший викладач кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, кандидат філологічних наук, спец. 10.02.01 – українська мова;
Садівнича Марина Володимирівна – асистент кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, доктор філософії, спец. 061 – журналістика;
Бойко Єлизавета Дмитрівна – студентка групи ЖТ-22;
Гончарова Наталія Олександрівна – Прес-секретар ТОВ «ЕНЕРА Суми».
І курс:
- Іноземна мова
- Інтегрований курс «Основи академічного письма»
- Історія літератури і публіцистика
- Теорія масової комунікації та інформації
- Світ медій: історія розвитку та вчень
- Українська мова: професійний курс для медіафахівців
- Медіатехнології та медіатехніки (Семестр 1)
- Медіатехнології та медіатехніки (Семестр 2)
- Теорія, методика і практика журналістської творчості
- Інтегрований курс "Основи академічного письма"
ІІ курс:
- Українська мова: професійний курс для медіафахівців
- Медіатехнології та медіатехніки
- Сучасний медіатекст (Модуль 1)
- Сучасний медіатекст (Модуль 2)
- Теорія, методика і практика журналістської творчості
- Практика рекламної та ПР-діяльності
- Практика виробнича
ІІІ курс:
- Інтегрований курс «Демократія: цінності, принципи, механізми»
- Іноземна мова ЗМІ
- Українська мова ЗМІ
- Теле- та радіореклама (Семестр 5)
- Теле- та радіореклама (Семестр 6)
- Копірайтинг у рекламі та ПР
- Практика рекламної та ПР-діяльності
- Практика виробнича
IV курс:
- Основи візуальної комунікації та графічного дизайну
- Практика рекламної та ПР-діяльності
- Сучасні технології 3D графіки та анімації
- Організація рекламної та ПР-кампанії
- Практика рекламної та ПР-діяльності
- Практика переддипломна
Вибіркові дисципліни:
- Тренди сучасної реклами
- Фотореклама
- Креатив та креативне мислення у рекламі
- Корпоративні комунікації
- Історія української реклами та PR
- Організація рекламної та ПР-агенції
- Семіотика в рекламі та PR
- Реклама і культура суспільства
Вибіркові дисципліни:
- Телеоператорство
- Основи медіабізнесу
- Digital сторітелінг
- Інформаційна політика в глобальному управлінні
Вибіркові дисципліни:
- Організація рекламної та ПР-агенції
- Сценарій рекламного відео
- Тренди сучасної теорії реклами
- Основи спічрайтингу
- Неймінг у рекламі та ПР
- Експобізнес
- Креатив та креативне мислення у рекламі
- Семіотика в рекламі та PR
- Майстерність радіо- та телеведучого
- Ескізний малюнок і основи композиції
- Іміджелогія
Каталог вибіркових дисциплін циклу професійної підготовки за спеціальністю 061 «Журналістика» на 2023/2024 н.р.
Вибіркові дисципліни:
- Основи медіабізнесу
- Історія Української журналістики, реклами та піару
- Техніка мовлення та постановка голосу
- Digital сторітелінг
Студенти-рекламісти та піарники факультету ІФСК СумДУ знайомляться з творчими прийомами вирішення комунікаційних завдань, з новітніми галузевими технологіями, навчаються ефективним методам впливу на цільову аудиторію. Ділові зв’язки кафедри з роботодавцями допомагають студентам знаходити місця практики та працевлаштування.
Випускники отримують такі фахові компетентності:
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у професійній діяльності;
- Здатність оцінювати отримані знання з погляду можливості їх застосування у професійній діяльності;
- Здатність організовувати й проводити професійну діяльність у сфері соціальних комунікацій, реклами та PR;
- Здатність формувати рекламний та PR контент;
- Здатність створювати рекламний та PR продукт;
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність;
- Здатність ефективно просувати створений рекламний та PR продукт;
- Здатність проводити дослідження для ефективного просування рекламного та PR продукту;
- Здатність розвивати й підтримувати на якісному рівні професійну діяльність.
Освітня програма дає знання про сутність соціальних комунікацій, особливості діяльності рекламіста і фахівця зі зв'язків із громадськістю в різних сферах життєдіяльності суспільства.
Випускники отримують такі загальні компетентності:
- Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях;
- Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
- Здатність спілкуватися іноземною мовою;
- Здатність опановувати знання і розуміти предметну сферу та професійну діяльність;
- Здатність бути критичним і самокритичним;
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
- Здатність працювати в міжнародному контексті;
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
- Здатність до провадження безпечної діяльності;
- Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
- Здатність працювати в команді;
- Здатність до міжособистісної взаємодії;
- Здатність працювати автономно;
- Здатність діяти соціально відповідально та свідомо;
- Здатність цінувати та поважати різноманітність і мультикультурність;
- Здатність навчатися й оволодівати сучасними знаннями.