Термін навчання:  3 роки 9 місяців.

Форми навчання: денна.

Освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» – одна з небагатьох професій, яка відповідає сучасним світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці.

Освіта в галузі реклами і PR у нас спрямована на те, щоб фахівець відповідав високим вимогам сьогоднішнього ринку праці й був затребуваним у роботодавців.

І найважливіше – медіасвіт веде у всесвіт!

 

Гарант освітньої програми:

Ковальова Тетяна Вікторівна – доцент кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, кандидат наук із соц. комунік., спец. 27.00.04 – теорія та історія журналістики.

Члени робочої проєктної групи:

Бондаренко Олена Євгенівна – старший викладач кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, кандидат філологічних наук, спец. 10.02.01 – українська мова;

Іщенко Олена Анатоліївна – асистент кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, доктор філософії, спец. 035 – філологія;

Котляр Юрій Романович – студент групи ЖТ-92(рк);

Черкашин Олександр Вікторович – заступник генерального директора по роботі з громадськістю та ЗМІ ТОВ агрофірма «Вікторія».

І курс: 

ІІ курс: 

ІІІ курс: 

IV курс: 

Студенти-рекламісти та піарники факультету ІФСК СумДУ знайомляться з творчими прийомами вирішення комунікаційних завдань, з новітніми галузевими технологіями, навчаються ефективним методам впливу на цільову аудиторію. Ділові зв’язки кафедри з роботодавцями допомагають студентам знаходити місця практики та працевлаштування.

Випускники отримують такі фахові компетентності:

  • Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у професійній діяльності;
  • Здатність оцінювати отримані знання з погляду  можливості їх застосування у професійній діяльності;
  • Здатність організовувати й проводити професійну діяльність у сфері соціальних комунікацій, реклами та PR;
  • Здатність формувати рекламний та PR контент;
  • Здатність створювати рекламний та PR продукт;
  • Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність;
  • Здатність ефективно просувати створений рекламний та PR продукт;
  • Здатність проводити дослідження для ефективного просування рекламного та PR продукту;
  • Здатність розвивати й підтримувати на якісному рівні професійну діяльність.

Освітня програма дає знання про сутність соціальних комунікацій, особливості діяльності рекламіста і фахівця зі зв'язків із громадськістю в різних сферах життєдіяльності суспільства.

Випускники отримують такі загальні компетентності:

  • Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях;
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою;
  • Здатність опановувати знання і розуміти предметну сферу та професійну діяльність;
  • Здатність бути критичним і самокритичним;
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
  • Здатність працювати в міжнародному контексті;
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
  • Здатність до провадження безпечної діяльності;
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
  • Здатність працювати в команді;
  • Здатність до міжособистісної взаємодії;
  • Здатність працювати автономно;
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо;
  • Здатність цінувати та поважати різноманітність і мультикультурність;
  • Здатність навчатися й оволодівати сучасними знаннями.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.