21 вересня викладачі кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ взяли участь в онлайн-семінарі «Медіа-ринок України: реальність, виклики та тренди».
Організувала захід Journalism Teachers’ Academy. Із науково-педагогічними працівниками українських ЗВО, де готують майбутніх мас-медійників, працював Микола Типусяк – директор із маркетингу телеканалу «Еспресо».
Говорили, а почасти й дискутували, про нинішній стан новинного медіаринку України. Зокрема закцентована увага на тому, що основним девайсом, за допомогою якого українці отримують новини, є смартфон (82 %) і більше ніж на половину відстає телевізор (34 %); частка перегляду телеканалів, що транслюють марафон «Єдині новини», не досягає і 5 %; для отримання новин із соціальних мереж споживачі найчастіше використовують Telegram (71,3 %), YouTube (66,2 %), Facebook (55,0 %), Viber (50 %).
Нові знання з питань розвитку сучасних медіа, отримані викладачами кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ під час семінару, знайдуть застосунок під час роботи зі студентами.
– Постійне підвищення кваліфікації викладачів – це філософія нашого навчального підрозділу, це один із напрямків, де #медіасвіт_веде_у_всесвіт, – зауважив завідувач кафедри Володимир Садівничий.