Дата публікації:
11 липня 2023
Кількість переглядів:
241
Поділитися:

Оголошено результати креатив-батлу «Рекламний Полігон» – змагання студентських команд у сфері маркетингу і реклами, яке проводить Спілка рекламістів України. Цьогоріч у заході, що проходив у форматі Zoom-конференції, взяли участь 12 команд із 10 університетів (Суми, Київ, Харків, Одеса, Чернігів, Рівне, Чернівці та Житомир).

Кафедру журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ представляла команда «Трембіта»: Євгенія Шинкаренко (керівник), Дмитро Бабич, Арсен Серобян, Вікторія Колесникова, Діана Божко (усі – група ЖТ-12, освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю»).

Після змагання наші учасники поділилися враженнями.

Євгенія Шинкаренко:

«Конкурс мені сподобався, це було щось нове, особливо як для моєї майбутньої професії – я  хоч трішки навчилась застосовувати теорію на практиці. Головна складність – зібрати команду, адже ми всі знаходимось у різних містах».

Дмитро Бабич:

«Конкурс «Рекламний полігон» був неймовірно стимулюючим заходом. Це була чудова можливість для учасників продемонструвати свої таланти, обмінятися ідеями та знайти натхнення».

Арсен Серобян:

«Мені дуже сподобалося, що від самого початку і до кінця заходу відчувався настрій згуртованості команди. Цілу добу ми спілкувалися і обговорювали як найкраще виконати проєкт, допомагали одне одному: коли в одного сили закінчувалися і хотілося спати, інші підбадьорювали і готові були перерозподілити обсяги роботи».

Вікторія Колесникова:

«Було цікаво взяти участь у новому для мене форматі, особливо зробити з командою все лише за один день. Дякуємо організаторам, що тримали зворотній зв’язок».

Діана Божко:

«Ідея змагання видалася мені досить цікавою. Процес створення рекламної кампанії став доволі єднаючим для нашої команди, але відчувається, що могли б здобути кращий результат».

За умовами креатив-батлу кожна команда мала за 24 години розробити і представити журі власні рекламно-комунікаційні кампанії відповідно до брифів від партнерів заходу – відомих українських компаній «Артеріум» та «Дніпро-М». Наша «Трембіта» успішно впоралася із цими завданнями, але в перелік переможців «Рекламного Полігону» цього року не пробилася. Втім, у цієї команди ще все попереду, адже всі учасники закінчили лише другий курс.

«Так, у майбутньому буде ще багато цікавих конкурсів, – коментує доцент кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ Ярослав Яненко. – Головне – отриманий нашими студентами досвід та набуті професійні навички з розробки рекламних кампаній. Перемоги – попереду!»

Участь студентів у креатив-батлі від Спілки рекламістів – ще одне підтвердження практикоорієнтованості підготовки здобувачів освіти на кафедрі журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ. Саме так #медіасвіт_веде_у_всесвіт.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.