Здобувач освітнього ступеня доктор філософії кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ Олександр Горда взяв участь у V Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії». Організатором наукового заходу виступила кафедра журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету (м. Київ).
Конференція була представницькою – серед її учасників науково-педагогічні працівники, аспіранти, журналісти, медіаексперти, редактори, студенти з Сум, Києва, Запоріжжя, Львова та інших міст. Вагомий міжнародний рівень підтверджувала участь науковців із Естонії, Польщі, Ізраїлю, Казахстану, Туреччини, ОАЕ, Марокко, Тунісу та Франції.
На пленарному засіданні доповіді виголосили професор Наміг Ісазаде (Естонія) – «Журналістика як четверта гілка влади в сучасному суспільстві», професор Кіріл Асланов (Ізраїль) – «Слово ВІЙНА у війні слів», Олексій Погорелов, президент Української асоціації медіабізнесу – «Місцеві медіа та війна: декілька спостережень за трансформаціями практик медіаменеджменту», доцент Сергій Штурхецький, голова Незалежної медіа-профспілки України – «Боротьба з пропагандою та захист журналістів в контексті діяльності Європейської та Міжнародної федерацій журналістів у 2022 році».
Представник кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ здобувач науково-освітнього ступеня Олександр Горда запропонував присутнім доповідь «Монетизація сучасних аграрних медіакомпаній України на прикладі "Агробізнес Сьогодні"», у якій розповів про комплексне дослідження проблеми сучасної національної галузевої сільськогосподарської періодики та акцентував увагу учасників конференції на монетизації паперових і цифрових спеціалізованих медіа.
Активна участь у наукових заходах із метою апробації наукових досліджень – одна з особливостей підготовки аспірантів на кафедрі журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ.