Здобувати якісні професійні навички під час навчання в університеті, сфокусуватися на одній або двох медійних спеціалізаціях, постійно удосконалювати власну журналістську майстерність. Такими були головні теми практичного онлайн заняття студентів першого курсу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ. 8 лютого 2024 року вони зустрілись із Олександром ГОЛІЗДРОЮ, власником агенції «Маркет.Інфо», директором прес-служби агрокомпанії «KSG agro».
Стейкхолдер розповів студентам про власний шлях медійника, наголосивши, що починав працювати у районній газеті, потім здобув досвід керівника прес-служб на промислових підприємствах, очолював управління зі зв’язків із громадськістю інвестиційної компанії, системного банку, займався медіа-проєктами в структурі Мінекономіки України. Набувши практичного досвіду, створив власну комунікаційну агенцію, що працює з енергетичними й аграрними підприємства країни.
Протягом багатьох років Олександр Голіздра співпрацює з аграрною компанією «KSG agro», її основним власником Сергієм Касьяновим. Важливим у цій роботі є чітке дотримання медійних стандартів у подачі інформаційних повідомлень компанії, постійна співпраця з іноземними акціонерами – надання їм вичерпних даних щодо діяльності товариства в нашій державі, спілкування з різними експертами та керівниками підприємства англійською мовою. Медійник підкреслив, що з початку війни аграрії активно допомагають ЗСУ та теробороні Дніпропетровської області, де розташоване виробництво.
За підсумками розмови всі її учасники погодилися, що #медіасвіт_веде_у_всесвіт, а значить журналістський всесвіт починається із професійних стандартів, якісних медіа та сучасної освіти.
Нагадаємо, кафедра журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ регулярно організовує спілкування студентів зі стейкхолдерами – провідними фахівцями й експертами своєї галузі.