Другокурсники кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ продовжують отримувати практичні поради щодо майбутньої професії від стейкхолдерів. Черговим гостем студентів стала PR-менеджер компанії Kernel Оксана Костюшко. Зустріч відбулася в режимі відеоконференції в рамках проведення практичного заняття із дисципліни «Теорія, методика і практика журналістської творчості».
Оксана Костюшко розповіла про власний шлях медійника – її практичний досвід роботи в паперових журналах Києва – від глянцевих до наукових. Вона підкреслила, що не має фахової професійної освіти і це суттєво ускладнило її роботу з медіа. Тому власні «університети» журналістської освіти здобувала під час виконання різних редакційних завдань, шляхом спроб і помилок. Водночас знання української мови та наполегливе прагнення здобути потрібний рівень журналістських знань дозволило їй стати головним редактором у кількох столичних медіа. Підсумовуючи власний досвід Оксана Костюшко наголосила, що журналісти мають не боятися виконання різних творчих завдань, працювати над широким спектром редакційних матеріалів і бути універсальними «солдатами».
Робота її з великою міжнародною компанією Kernel почалася два роки тому. Зараз виконує широкий спектр завдань: від підготовки та коригування новин компанії, офіційних повідомлень для акціонерів до створення корисної інформації щодо надання послуг компанією для пайовиків у багатьох областях нашої країни.
Вважливим акцентом в роботі PR-відділу компанії стала інформаційна боротьба з фейками і неправдими повідомленнями після 24 лютого 2022 року, коли почалася російсько-українська війна. Компанія Kernel активно підтримує ЗСУ, сили оборони країни, чимало її працівників зі зброєю в руках боронять Україну. Оперативне поширення правдих повідомлень та новин про це також входять до обов’язків PR-менеджера.
Загалом зустріч зі стейкхолдером допомогла студентам кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ глибше розкрити особливості комунікації з громадськими організаціями, краще зрозуміти вимоги до роботи медійників в умовах війни, пам’ятаючи, що #медіасвіт_веде_у_всесвіт.