10 листопада відбулося відразу два цікавих онлайн-заходи у сфері реклами та дизайну. Оргкомітетом 9-го Харківського студентського фестивалю реклами аудиторії було запропоновано майстер-клас «Як міста комунікують під час війни. Харків in the best», який провела Іветта Делікатна. Спікерка протягом 30 років працює у сфері реклами, займала керівні посади у відомих рекламних агенціях, розробляла комунікаційні стратегії для міжнародних брендів «Pepsi», «Wrigley», «Samsung», «HP». Модерував майстер-клас Голова спілки рекламістів України, професор Євген Ромат. А оргкомітет фестивалю-конкурсу соціальної реклами «Інший погляд» провів черговий захід у межах Марафону креативної стійкості – тренінг «Human-made: ілюстрація, зроблена вручну» від Ольги Протасової – дизайнерки, ілюстраторки, співорганізаторки «Behance Portfolio Review» у Києві та «Kyiv Design Week 2023».
Учасниками майстер-класу й тренінгу стали студенти та викладачі українських університетів. Представники кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ, які відвідали ці заходи, діляться враженнями.
Євгенія Шинкаренко, студентка групи ЖТ-12: «Багаторічний досвід Іветти Делікатної у сфері реклами відобразився у глибоких інсайтах щодо комунікації міст під час війни. Розповідь про Харківський студентський фестиваль реклами вдало підкреслила актуальність теми. Також я вражена тренінгом Ольги Протасової, яка має захоплюючий підхід до мистецтва. Створення ілюстрацій вручну актуальне для усіх, хто шукає нові способи розвивати творчі навички».
Ярослав Яненко, доцент: «Важливо, що спікерки актуалізовували власний досвід та наводили дані медіадосліджень. Зокрема, пані Іветта приділила багато уваги тому, як змінилося споживання медіа за роки війни, які відбулися зміни у медіа-форматах та каналах комунікації з аудиторією. Щодо другого тренінгу – то я завжди по доброму заздрив фахівцям, які вміють добре робити дизайн вручну – малювати, або, як пані Ольга – ліпити з пластиліну літери, декоративні елементи, ілюстрації для брендів. Загалом, лише позитивні враження».
Дійсно, такі заходи від фахівців-практиків є дуже корисними для студентів та викладачів, адже сприяють розвитку креативного мислення та розуміння реклами і дизайну як частини сучасного шляху, де #медіасвіт_веде_у_всесвіт.