16 серпня доцент кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ Ярослав Яненко взяв участь у вебінарі «Програматична реклама», організованому Фундацією Газети Виборчої (Польща) та Українським медіафондом спільно зі шведським фондом SIDA.
Вебінар провів Вадим Крючок – керівник відділу по роботі з клієнтами в компанії зі сфери рекламних технологій «Yieldbird», яка працює на більш ніж 45 ринках світу, а також співзасновник сайту для україномовних підприємців Польщі.
На вебінарі обговорювалися питання сучасного ринку онлайн-реклами в Україні та світі, можливості монетизації трафіку для мас-медіа, оптимізація реклами, основні показники, рекламні платформи для монетизації тощо. Спікер також поділився своїм багаторічним практичним досвідом у сфері онлайн-реклами, співпрацюючи, зокрема, з такими європейськими брендами, як Gazeta Wyborcza, Polska Press, Eurozet, Euronews, Infor, Jooble, Vinted та ін.
– Тема вебінару надзвичайно актуальна, – поділився враженнями Ярослав Яненко. – Більшість сучасної реклами ми бачимо у онлайн-просторі, тож цікаво, як саме ЗМІ знаходять рекламодавців? Недарма спікер значний час присвятив поясненню різниці між прямими рекламними розміщеннями на сайті та програматичною рекламою. Цікаво було дізнатися і дещо з сучасного рекламного сленгу, зокрема, назви форматів онлайн-реклами («хмарочос» – великий вертикальний банер, «білборд» – горизонтальний банер тощо).
Представникам традиційних паперових медій, які брали участь у вебінарі, спікер рекомендував активніше розвивати сайти своїх газет та вчитися заробляти гроші не лише на рекламі у паперових версіях видань, а й на онлайн-рекламі. У тому числі й за допомогою програматичної реклами.
Адже майбутнє – за онлайн-медіа, чи не так?