Бібліотека кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ поповнилася новим електронним навчальним посібником «Як писати рекламні та PR-тексти», який призначений передовсім для студентів освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Із навчального посібника читачі дізнаються, як писати рекламні тексти для соціальних мереж, поліграфічної продукції різних видів, реклами в міському середовищі тощо. Багато уваги приділено написанню прес-анонсів та прес-релізів, детально розглянуто підготовку питань для PR-інтерв’ю.
– Дійсно, уміння писати захоплюючі тексти є одним із найважливіших для майбутніх рекламістів і піарників, – говорить автор навчального посібника, доцент кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ Ярослав Яненко. – Незважаючи на те, що в сучасному світі домінує візуальна інформація, важко уявити ефективне рекламне або PR-повідомлення без яскравого слогана та цікавого тексту.
Також у посібнику вміщено практикоорієнтовані завдання, структуровані за розділами, та приклади навчальних тестів.
Скачати електронний навчальний посібник можна за посиланням: