Дата публікації:
29 травня 2023
Кількість переглядів:
215
Поділитися:

Бібліотека кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ поповнилася новим електронним навчальним посібником «Як писати рекламні та PR-тексти», який призначений передовсім для студентів освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».

Із навчального посібника читачі дізнаються, як писати рекламні тексти для соціальних мереж, поліграфічної продукції різних видів, реклами в міському середовищі тощо. Багато уваги приділено написанню прес-анонсів та прес-релізів, детально розглянуто підготовку питань для PR-інтерв’ю.

– Дійсно, уміння писати захоплюючі тексти є одним із найважливіших для майбутніх рекламістів і піарників, – говорить автор навчального посібника, доцент кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ Ярослав Яненко. – Незважаючи на те, що в сучасному світі домінує візуальна інформація, важко уявити ефективне рекламне або PR-повідомлення без яскравого слогана та цікавого тексту.

Також у посібнику вміщено практикоорієнтовані завдання, структуровані за розділами, та приклади навчальних тестів.

Скачати електронний навчальний посібник можна за посиланням:

https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91580.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.