Дата публікації:
17 травня 2017
Кількість переглядів:
1262
Поділитися:

На кафедрі журналістики та філології провели IIІ регіональний конкурс буктрейлерів, який організувала старший викладач кафедри журналістики та філології, к. н. із соц. ком. Надія Подоляка.

Якщо Гамлет колись запитував себе «Бути чи не бути?», то перед нами сьогодні стоїть менш філософська, проте набагато суттєвіша проблема: «Читати чи не читати»? Світ переживає чергову революцію в читанні, пов’язану з поширенням електронних видань та збільшенням кількості користувачів Інтернету. Розуміючи масштаб проблеми, представники видавничого ринку змушені шукати нові ефективні способи просування своєї продукції. Тому в ХХІ столітті порятунком для книги став буктрейлер – короткий відеоролик за мотивами книги, її коротка реклама. Його основне завдання – яскраво й образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до прочитання.

Створення буктрейлера для автора – не тільки актуалізація книги, а й можливість проявити себе як сценариста, режисера й художника. Своїми роботами цю думку підтвердили й студенти, які взяли участь у IIІ регіональному конкурсі буктрейлерів, організованому й проведеному старшим викладачем кафедри журналістики та філології, к. н. із соц. ком. Надією Подолякою.

Переможцем конкурсу буктрейлерів стала студентка четвертого курсу спеціальності «Журналістика» Христина Опаренко (до речі, вона перемагає другий рік поспіль). Разом з Єгором Криворучком дівчина створила надглибоке відео до книги Джека Лондона «Мартін Іден». Христина та Єгор передали всю гамму переживань юного Мартіна, його внутрішній світ. Члени журі відмітили гарну режисерську роботу.

Друге місце отримала майбутня журналістка Оксана Іваніна (четвертий курс). Як і Христина Опаренко, дівчина спробувала себе в ролі режисера та актора. Для цього їй довелося перетворитися…у монаха! Адже Оксана знімала буктрейлер до книги Робіна Шарма «Монах, котрий продав свій Феррарі». Феррарі студентка хоч і не продавала, проте її оригінальне відео розсмішило багатьох присутніх.

Історію знаменитого «Парфумера» Патріка Зюскінда згадала Дарія Теницька – студентка другого курсу спеціальності «Журналістика». Дівчина створила свій буктрейлер на основі кадрів з однойменного фільму Тома Тиквера (2006 рік). Дарія поставила перед читачами філософські запитання, відповіді на які можна знайти лише в книзі.

Дарія Коростильова, студентка машинобудівного коледжу СумДУ, у своєму буктрейлері познайомила читачів із героями книги Фенні Флегг «Смажені зелені помідори в кафе «Зупинка». І хоча цього року дівчина отримала за участь лише грамоту, проте пообіцяла, що це тільки старт і наступного року буде ще одна її робота.

Переглянути роботи на Youtube можна за посиланням: https://www.youtube.com/channel/UCFT-RjMZlaqPsRaEC1chNWg 

Дар’я Кириченко, ЖТ-31

 

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.