На кафедрі журналістики та філології СумДУ оголосили результати VI Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва». Конкурс проходить щороку на базі нашої кафедри та залучає студентів і школярів до розробки й подальшої реалізації ідей, що стосуються реклами, брендування, стартапів тощо
Як зазначили організатори конкурсу, із кожним роком роботи стають складнішими, цікавішими та креативнішими. Цього року, як і минулого, було подано близько 30 робіт у різних номінаціях.
Проєкти оцінювало журі, до складу якого ввійшли викладачки й викладачі Тетяна Ковальова, Олена Бондаренко, Ольга Сидоренко, Василь Чубур та інші. Місце голови журі традиційно належало Ярославу Яненку.
Дипломантами та переможцями «Восьмої барви» стали десятеро студентів у двох номінаціях.
У номінації «Пишаємося, що ми студенти СумДУ! Проєкти креативної сувенірної продукції для СумДУ» призові місця посіли студентки групи ІТ-62 Ольга Кухарчук (І місце) та Вікторія Пономаренко (ІІ місце). Також у цій номінації журі відзначило дипломами за оригінальність ідеї роботи Дениса Большунова (ІТ-62) та Владиславу Охріменко (ІТ-62).
У номінації «Пишаємося, що ми студенти СумДУ! Проєкти нагородної продукції для СумДУ (грамоти, дипломи, сертифікати)» дипломами нагороджено Вікторію Пономаренко (І місце, група ІТ-62) та Дмитра Противня (ІІІ місце, група ІТ-62).
Студенти кафедри журналістики та філології забрали всі нагороди в номінації «Медіа-стартап». Переможцями стали Валентина Немеш (ЖТ-62 (рк)) і Хачатар’ян Каріна (ЖТ-61) з концепцією Youtube-каналу «PRO Права», Олег Вороненко й Анастасія Радченко (ЖТ-62 (рк)), які представили ідею Youtube-каналу «Життя студентів та викладачів».
«Наш проєкт – це серія інтерв’ю, які спрямовані на те, щоб зруйнувати бар’єр невідомості між студентами й викладачами. Ми хочемо показати викладачів не як викладачів, а як людей, які мають певні хобі, ідеї; їхні історії про те, як вони прийшли до університету, ким вони були до початку кар’єри тут. Також маємо бажання показати життя студентів, їхній успіх, досягнення: те, завдяки чому вони відомі в навчальному закладі. Що стосується вражень про фестиваль, то сподобалося найбільше те, що в конкурсі взяли участь багато студентів не з нашої кафедри, але робіт, які перемогли, цього року було досить мало», – зазначив Олег Вороненко, переможець «Восьмої барви-2019».
Щороку оргкомітет дає можливість студентам розробити фірмовий стиль фестивалю. Концепцію фірмового стилю нинішнього фестивалю розробляв Олег Вороненко (ЖТ-62 (рк)).
Організатори висловили надію, що наступного року інтерес до конкурсу буде не меншим. А «Восьма барва-2020» вже з нетерпінням чекає на всіх охочих покреативити)))
Артем Ющенко, ЖТ-81