Закінчується прийом робіт на ІІІ Молодіжний фестиваль реклами «Восьма барва-2016», який проводить кафедра журналістики та філології СумДУ. Це не просто конкурс, на якому можна отримати гарні призи, – це унікальна можливість проявити себе та реалізувати свої ідеї.
Про враження від минулорічного фестивалю розповідають переможці: Катерина Іващева, Людмила Тютюнник і Марина Корж.
Дівчатка, розкажіть, як надумали взяти участь у фестивалі?
Катерина: Мене зацікавила ідея, а також те, що раніше я не брала участі в таких заходах.
Людмила: Хотілося перевірити свої сили, покреативити, поглянути на роботи інших. На призове місце, якщо чесно, і не сподівалася.
Марина: Для мене була неочікованою не тільки перемога в конкурсі, а й участь. Макет здавала Ярославу Васильовичу як модульну роботу, а вже він, напевно, вирішив, що потрібно її подати на конкурс. Коли дізналася, що я беру участь, не очікувала на перемогу та була здивована, коли назвали моє ім'я.
Що очікували, як уявляли собі цей фестиваль?
Катерина: Мені хотілось, щоб мої роботи побачили інші, щоб вони змусили їх замислитись над важливістю навчання.
Людмила: Очікувала багато позитиву та нових вражень. Особисто мене участь у «Восьмій барві» мотивує на подальшу творчу діяльність, надихає.
Чи були якісь страхи або складнощі під час підготовки?
Катерина: Було не складно. Процес розробки й знімання завжди надихає мене.
Людмила: Складнощів не виникало жодних. Теми конкурсних робіт завжди цікаві.
Марина: Головна складність – придумати ідею. Після «народження» ідеї втілити її було вже неважко.
Які ваші враження? Чи сподобався сам фестиваль?
Катерина: Було цікаво взяти участь у такому конкурсі, залишилися гарні й світлі спогади.
Людмила: Фестиваль подобається. Наша група взагалі долучилася до його створення: одна із одногрупниць придумала його назву «Восьма барва», а я зі своєю одногрупницею та подругою розробили для нього брендбук: логотип (зараз це хамелеон), фірмові кольори. Кожного року подаємо роботи на розгляд журі.
Марина: Враження від фестивалю залишилися лише позитивні. Оригінальність і креативність робіт студентів-рекламістів, звісно, порадували. А також те, що брати участь у конкурсі можуть також школярі. Професійне журі змогло, як і в минулих роках, компетентно оцінити кожну роботу. Рада, що і я стала «частинкою» конкурсу «Восьма барва-2016» й залишилася в його історії.
Нагадуємо, що роботи приймаються до 15 жовтня. Ще можете встигнути ввійти в історію фестивалю!
Аліна Вакуленко, ЖТ-61