23 жовтня 2014 року у Літературній вітальні Сумського державного університету відбулося нагородження переможців та дипломантів Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва». Захід проводився у межах святкування Дня рекламіста, який вже втретє відзначають студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» СумДУ.
На фестиваль було представлено понад 90 макетів соціальної реклами. Соціальна реклама створювалася студентами на теми «Привабливі Суми», «Двері в Європу відкрито?» та «Чоловік і жінка: рівність і справедливість».
Студентські роботи оцінювало журі фестивалю, до якого ввійшли фахівці у галузі реклами та мас-медіа:
Василь Чубур (член Національної спілки письменників України, викладач кафедри журналістики та філології СумДУ, редактор газети «Резонанс» Сумського державного університету);
Олена Пікулицька (начальник відділу інформаційно-рекламної діяльності СумДУ);
В’ячеслав Педос (начальник відділу технічної естетики СумДУ);
Анастасія Павленко (викл. кафедри журналістики та філології СумДУ, канд. наук із соц. к., керівник студії КВН при Центрі культури і мистецтв СумДУ);
Петро Коваленко (головний редактор інформаційно-новинного порталу «The Sumy Times»);
Олександр Якушенко (керівник відділу дизайну і реклами інформаційно-рекламного бюро «Чеширский Кот»).
Журі визначило переможців та дипломантів Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва». Було вручено призи за перше місце, за два других місця, а також п’ять заохочувальних дипломів від журі.
Переможці Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва»:
І місце — Кравченко Марина, студентка групи РК-21 СумДУ, соціальна реклама «Мрії – здійснюються! Імена – закарбовуються! Віра – не змінюється! Історія – зберігається!»
ІІ місце — соціальна реклама «Sumy. Effect, that you never forget». Дизайн макету – Давиденко Ольга, студентка групи РК-41 СумДУ. Автор фото – Пархоменко Іван, студент Машинобудівного коледжу СумДУ
ІІ місце — Кривошеєнко Анастасія, студентка групи РК-41 СумДУ, соціальна реклама «Europe. Реальність чи фантастика?»
Дипломанти Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва»:
Касьян Олена, студентка групи РК-31 СумДУ, соціальна реклама «Легковажність або безпечність»
Литвиненко Анастасія, студентка групи ЖТ-41 СумДУ, соціальна реклама «Суми – місто, що надихає геніїв!»
Поддубний Іван, студент групи РК-42 СумДУ, соціальна реклама «Суми. Відчуваєш, що живеш!»
Селегень Вікторія, студентка групи РК-42 СумДУ, соціальна реклама «Ми народжуємо європейське майбутнє!»
Щербак Єлізавета, студентка групи РК-21 СумДУ, соціальна реклама «Суми. Відкрий очі. Відчуй серцем»
На думку членів журі, автори відзначених робіт продемонстрували креативність, вміння генерувати рекламні ідеї та якісно втілювати їх у життя.
«Участь студентів у фестивалях реклами дозволяє їм розкрити творчі здібності, допоможе у створення власного рекламного портфоліо та у майбутньому працевлаштуванні в галузі реклами та мас-медіа», — зазначив Ярослав Яненко, голова оргкомітету Молодіжного фестивалю реклами «Восьма барва», керівник секції «Реклама і зв’язки з громадськістю» Сумського державного університету.