Дата публікації:
29 грудня 2023
Кількість переглядів:
165
Поділитися:

Фактично виробничі обсяги – майже два десятки аудіороликів соціальної реклами виготовили студенти освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ у межах дисципліни «Теле- та радіореклама» (викладачі Інна Гаврилюк, Раїса Стоян).

Подібна практика, коли студенти-рекламісти виконують реальні виробничі завдання, діє вже третій рік поспіль. Цьогоріч проєкт реалізується спільно з відділом протидії кіберзлочинам у Сумській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Усі радійні твори є різними за концепцією, але схожі за тематикою: йдеться про застереження цільової аудиторії від шахрайства.

Суть дидактичної гри полягала у формуванні справжньої виробничої ситуації: до студентів, котрі виступають у ролі працівників рекламного відділу, звертається реальний замовник із проханням виготовити та розмістити в етері місцевої радіостанції соціальну рекламу. У процесі роботи кожен здобувач освіти поступово, крок за кроком, пройшов усі необхідні етапи виробництва продукту, всі стадії роботи з рекламодавцем та, зрештою, презентував готовий радійний ролик. На першому й на останньому занятті зі студентами особисто спілкувався Артем Бухтіаров – старший інспектор із особливих доручень відділу протидії кіберзлочинам у Сумській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Під час очних зустрічей студенти-рекламісти мали змогу з’ясувати всі вимоги замовника до рекламного продукту. А на презентації вже отримати коментарі та відповідні оцінки.

Артем  Бухтіаров  поділився  своїми  враженнями  щодо  презентованих робіт:

– З  огляду на форму, креативність, способи донесення теми та ідеї твору  більшість робіт отримали високі бали. Слід зазначити, що автори  самостійно, звичайно, допомагаючи одне одному, працювали над озвученням своїх роликів: добирали музику, звукові  ефекти,  інтершуми,  виконували роль дикторів  чи  акторів. У подальшому найкращі  роботи  будуть  використані для проведення превентивних заходів, спрямованих на протидію шахрайству.

Така практика є вдалою саме для розуміння того, як відбувається процес написання сценарію та безпосередньо виробництва аудіоролику. Було цікаво попрацювати в цьому напрямку та дізнатись дещо цікаве для себе, – поділилася враженнями студентка Анастасія  Сабчук.

Мій досвід створення соціального ролика для кіберполіції був позитивний. Адже у процесі вдосконалила навички комунікації, відчула себе в ролі сценариста. Водночас з’явилося уявлення про схеми, якими користуються шахраї, і як не потрапити до них на гачок, – зазначила третьокурсниця Сніжана  Білошапка.

До слова, у попередні  роки  ініціативу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ  щодо залучення студентів до виробничих проєктів підтримали відомі сумські підприємці Наталія Резнік, очільниця обласної дирекції  НАСК «Оранта», та  Григорій Тимченко, директор ТОВ «Фабрика дитячих колясок» ТРАС–БЕБІ». За їхніми словами, подібна  методика  опанування рекламного фаху  є  доволі ефективною.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.