Чергове практичне заняття студентів другого курсу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ зі стейкхолдерами було присвячене темі ефективного пошуку цільової аудиторії та роботи з нею. Гостем майбутніх мас-медійників став засновник і власник комунікаційної платформи СкаЖений агроном Сергій АНДРЮЩЕНКО. Зустріч відбулася в режимі відеоконференції в межах дисципліни «Теорія, методика і практика журналістської творчості».
Сергій Андрющенко коротко надав довідкову інформацію про власне медіа, розповів як працював на телебаченні та мав досвід менеджерської роботи однієї з провідних дилерських компаній України. Він зазначив, що не є професійним журналістом, тому вчився працювати зі словом та розуміти потреби цільової аудиторії вже безпосередньо під час роботи.
Медійник підкреслив, що нині його медіаплатформа працює з усіма можливими форматами, де є цільова аудиторія – від паперових медіа, сайтів, соціальних мереж до відеохостингів.
Сергій Андрющенко підкреслив, що сам постійно навчається новим навичкам роботи з контентом, закликавши студентів активно вчитися і ще раз вчитися.
– Бути глибоко в темі медійної діяльності, постійно розвиватися зможе лише той, хто постійно навчається, – наголосив керівник медіа каналу.
Загалом зустріч зі стейкхолдером допомогла студентам кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ глибше розкрити особливості комунікації з громадськими організаціями, краще зрозуміти вимоги до роботи медійників в умовах війни, пам’ятаючи, що #медіасвіт_веде_у» всесвіт.