ПРАКТИКА

 

Методичні вказівки: ОП «Журналістика».

Методичні вказівки: ОП «Реклама і звязки з громадськістю».

 

ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ БАКАЛАВР

ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНА ПРАКТИКА – після 1-го курсу.

Час проходження – з 14 по 24 червня.

Місце практики: районні, регіональні ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення).

Мета: ознайомитися з особливостями роботи ЗМІ, його структурою, статутом, редакційною політикою.

Звіт про практику подається до 30 вересня.

Захист: після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні.

 

НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА - після 2-го курсу.

Час проходження – з 14 по 24 червня.

Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); в рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та

PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).

Мета: набуття практичних професійних навичок журналістської діяльності, професійних практичних навичок на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.

Звіт про практику подається до 30 вересня.

Захист: після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні студенти презентують результати своєї роботи у редакції ЗМІ; у рекламних та PR-відділах.

 

НАВЧАЛЬНО-ВИРБНИЧА ПРАКТИКА – після 3-го курсу.

Час проходження – з 14 по 27 червня.

Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); в рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).

Мета: набуття практичних професійних навичок журналістської діяльності; професійних практичних навичок на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.

Звіт про практику подається до 30 вересня.

Захист:  після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні студенти презентують результати своєї роботи у редакції ЗМІ; у рекламних та PR-відділах.

 

ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА – 8-й семестр.

Час проходження – протягом 8 семестру (за розкладом).

Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); у рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).

Мета: удосконалення набутих у процесі навчання практичних навичок студентів на робочому місці журналіста, фахівця з реклами та/або PR.

Захист:  після завершення практики студенти презентують результати своєї журналістської роботи; виконання професійних обовязків на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.

 

ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ МАГІСТР

ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА – після 1-го курсу.

Час проходження – з 14 червня по 6 липня.

Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); у рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).

Мета: виконувати професійні обов’язки на робочому місці робочому місці журналіста, фахівця з реклами та/або PR.

Звіт про практику подається до 30 вересня.

Захист: після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні студенти презентують результати своєї журналістської роботи; виконання професійних обовязків на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.

 

 

 

 

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.