ПРАКТИКА
Методичні вказівки: ОП «Журналістика».
Методичні вказівки: ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю».
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ БАКАЛАВР
ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНА ПРАКТИКА – після 1-го курсу.
Час проходження – з 14 по 24 червня.
Місце практики: районні, регіональні ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення).
Мета: ознайомитися з особливостями роботи ЗМІ, його структурою, статутом, редакційною політикою.
Звіт про практику подається до 30 вересня.
Захист: після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні.
НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА - після 2-го курсу.
Час проходження – з 14 по 24 червня.
Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); в рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та
PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).
Мета: набуття практичних професійних навичок журналістської діяльності, професійних практичних навичок на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.
Звіт про практику подається до 30 вересня.
Захист: після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні студенти презентують результати своєї роботи у редакції ЗМІ; у рекламних та PR-відділах.
НАВЧАЛЬНО-ВИРБНИЧА ПРАКТИКА – після 3-го курсу.
Час проходження – з 14 по 27 червня.
Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); в рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).
Мета: набуття практичних професійних навичок журналістської діяльності; професійних практичних навичок на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.
Звіт про практику подається до 30 вересня.
Захист: після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні студенти презентують результати своєї роботи у редакції ЗМІ; у рекламних та PR-відділах.
ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА – 8-й семестр.
Час проходження – протягом 8 семестру (за розкладом).
Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); у рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).
Мета: удосконалення набутих у процесі навчання практичних навичок студентів на робочому місці журналіста, фахівця з реклами та/або PR.
Захист: після завершення практики студенти презентують результати своєї журналістської роботи; виконання професійних обов’язків на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ МАГІСТР
ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА – після 1-го курсу.
Час проходження – з 14 червня по 6 липня.
Місце практики: районні, регіональні, всеукраїнські ЗМІ (друковані, інтернет-медіа, радіо, телебачення); у рекламних агентствах, відділах реклами ЗМІ, рекламних та PR-відділах підприємств, установ, громадських організацій тощо (зокрема, в підрозділах СумДУ).
Мета: виконувати професійні обов’язки на робочому місці робочому місці журналіста, фахівця з реклами та/або PR.
Звіт про практику подається до 30 вересня.
Захист: після першого модуля осіннього семестру на атестаційному тижні студенти презентують результати своєї журналістської роботи; виконання професійних обов’язків на робочому місці фахівця з реклами та/або PR.