Фінал Міжнародного студентського конкурсу рекламних та PR-проектів «Золотий компас» відбувся 25 та 26 квітня у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. Студенти кафедри журналістики та філології, за сумісництвом учасники «Студентського рекламного агентства», захищали свій проект у секції «Start-UP»
«Ще з першого курсу ми хотіли потрапити на цей конкурс. Завдяки участі в «Студентському рекламному агентстві» ми отримали таку можливість. Нам дуже сподобалося: командна робота, сімейна обстановка та бажання перемогти надавали натхнення рухатися вперед», – ділиться враженнями другокурсник Денис Холін.
Щоб захистити проект, студентам довелось відзняти рекламний ролик та новинний сюжет, підготувати презентацію та промову у формі elevator speech (промова на 90 секунд).
Учасники «Студентського рекламного агентства» вибороли четверте місце, але впевнені, що наступного року перемога буде за ними.
Валентина Немеш, ЖТ-62рк