Підбиття підсумків конкурсу соціальної реклами відбулося 4 квітня в Сумському державному університеті. Конкурс організували Сумський обласний центр служби крові та секція реклами і зв'язків з громадськістю кафедри журналістики та філології СумДУ
У конкурсі брали участь студенти спеціальностей "Журналістика" та "Реклама і зв'язки з громадськістю" кафедри журналістики та філології СумДУ. Журі відзначило найкращі роботи та нагородило їх авторів подарунками.
Головний приз дістався Валентині Немеш за роботу «Наповни серце життям».
Також були відзначені Валерія Брюховецька (РК-41), Дар’я Жидкова, Юлія Кисленко (РК-42), Анна Літвінчук (РК-51), Марина Молчанова (РК-41), Юлія Нагорна (РК-41), Аліна Терещенко (РК-41) та Віталія Холод (РК-42).
«У першу чергу хотілося показати ідею. Те, що ці люди, які стають донорами, можуть бути нашими колегами, однокласниками – людьми, яких ми знаємо і бачимо щодня. Тому для мене було важливим показати, що ми можемо стати ближче до цих людей і приєднатися до їх дуже доброї справи. Я досить довго вивчаю цю тему, тому мені цікаво, і я би дійсно хотіла стати донором. Думаю, у кожному місті важливо розвивати цю ідею та й, взагалі, у світі. Адже, якщо проблема є і ми можемо допомогти її усуненню, то, мені здається, краще власними силами, з власним поривом це робити», - розповіла студентка четвертого курсу Юлія Нагорна.
Керівник проекту "Маркетинг і реклама" Сумського обласного центру служби крові Ірина Каменська розповіла учасникам заходу про важливість проблеми донорства для сучасної України: «Я вже говорила, що Суми вважається такою неофіційною донорською столицею, але все одно ця тема зберігає свою актуальність. Щодня відбуваються якісь нещасні випадки, щодня люди в лікарнях потребують крові. Наш центр ще займається заготівлею плазми для подальшої її переробки на життєво важливі препарати. Ця тема ніколи не втратить актуальності, і ми завжди будемо працювати над тим, щоб залучати якомога більшу кількість людей до донорства крові».
Владлена Лєдєньова, ЖТ-41