Студенти четвертого курсу спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю» презентували сьогодні проекти рекламної та PR-кампаній для туристичного агентства «Глобус-тур»
Чотири команди працювали над проектами з початку навчального року в межах курсу "Організація рекламної та PR-кампаній". Перед ними стояло завдання створити книгу планування для "реального" замовника, яка містить аналіз компанії, цільової аудиторії, конкурентів, стратегію й тактику, креатив, медіаплан, кошторис і пропозиції щодо оцінки ефективності пропонованих кампаній.
Захист робіт приймали директор агентства "Глобус-тур" Людмила Красножон, а також викладачі кафедри журналістики та філології СумДУ Ярослав Яненко і Юлія Козир.
Найбільше балів набрав проект, який розробили Юлія Жовтоніжко, Юлія Нагорна, Аліна Терещенко й Дар'я Жидкова. Студентки запропонували комплексну стратегію, у межах якої розробили фірмовий стиль, дизайн сайту, банерів для соціальних мереж, ідею та дизайн додатка. Людмила Красножон зазначила, що дівчата правильно "схопили" особливість роботи агентства з клієнтами й запропонували ідеї, як розвиватися в цьому напрямі.
Нагадаємо, минулого року студенти працювали над проектами для мережі магазинів "Ажіотаж".