Дата публікації:
04 квітня 2017
Кількість переглядів:
1370
Поділитися:

Як відкрити телевізійну зірку? Хто і як створює ілюзію «легкості» в ефірі? Як продюсувати рейтингове телешоу? Секретами організації та технологій виробництва зі студентами поділилася продюсер телешоу «Світське життя з Катериною Осадчою», медіатренер та cпівзасновниця продакшн-студії «Final Cut Media» Олеся Ногіна. На зустріч із нею студентів регіональних вишів запросив Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Побував там і студент кафедри журналістики та філології СумДУ Богдан Черняков.

«Розповідаючи, хто і як працює над картинкою «за кадром», медіатренер ніби запросила на екскурсію за лаштунки форматного шоу, – ділиться враженнями від тренінгу студент третього курсу спеціальності «Журналістика» Богдан Черняков. – Для таких передач властивий образ ведучої, котра неодмінно сподобається та запам’ятається. Тож, стиль Каті Осадчої з її екстравагантними капелюшками – не примха й не випадковість, а ретельно продуманий (навіть прорахований) образ».

Як зазначила Олеся Ногіна, для будь-якої телевізійної передачі, а тим паче для форматного шоу мають значення глядацькі рейтинги. Сенсації – те, що подобається аудиторії. Їх подача має бути цікавою та динамічною, адже пульт із глядачем завжди поруч. І тут рятує монтаж.

Олеся Ногіна розповіла також, як знайти та поставити відомим особистостям, зіркам запитання, відповіді на які хочуть знати глядачі. Студенти мали змогу записати власне телеінтерв’ю та дізнатися, що думає про їхню роботу тренер.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.