«Вітаю! А чи можна у вас замовити рекламу?» – із таким проханням звернувся до студентів-рекламістів кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ директор ТОВ «Фабрика дитячих колясок «ТРАНС-БЕБІ» Григорій Тимченко. Саме так і розпочалося знайомство.
Заняття проходило в межах вивчення дисципліни «Радіореклама» (змістовий модуль дисципліни «Теле- та радіореклама», викладачі Інна Гаврилюк, Раїса Стоян). Зустріч із реальним рекламодавцем стала завершальним акордом перевірки знань та вмінь.
Студенти отримали завдання «підписати» договір на рекламу із замовником, розробити бриф, концепцію, сценарій, записати та змонтувати рекламний аудіоролик.
Перед замовленням інформаційного продукту Григорій Тимченко приділив чимало часу презентації продукції – дитячих візочків, які виробляються за польською франшизою, докладно та всебічно відповів на численні запитання. Вимоги рекламодавця були доволі жорсткими та конкретними: хронометраж 20 секунд, формат – ігровий, зупинився він і на інших пунктах, які б хотів почути в рекламному споті.
Під час підсумкової зустрічі студенти презентували свої роботи. Після ознайомлення з рекламою Григорій Тимченко охарактеризував кожну з них. Його вердикт був однозначним: усі аудіорекламні споти він би розмістив в ефірі радіостанцій та на онлайн-платформах своєї фірми.
Студенти-третьокурсники освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» поділилися враженнями від такої співпраці:
Юрій Котляр: «Завжди потрібно засвоювати матеріал не лише від викладачів, а й від тих, хто в майбутньому може стати нашим замовником. Зустріч із підприємцем Григорієм Тимченком була дуже корисною. Я зміг детальніше зрозуміти, що ж від тебе вимагають. Найважче – це практика, але без неї неможливо – саме так набувається безцінний досвід».
Анна Митрофанова: «Дуже цікаво й корисно слухати відгуки про роботу від реального замовника. Таке практичне заняття вважаю крутим досвідом для себе».
Тетяна Лунгор: «Раніше навіть не розуміла, наскільки важливе спілкування саме з замовником під час роботи над рекламою. Завжди ми малюємо собі образ замовника, який підтримає будь-яку вашу ідею, але в реальності все зовсім не так. Тож нинішнє практичне заняття дуже цінне!».
Загалом те, що заняття для майбутніх медійників мають бути перш за все практико-орієнтованими, для кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ є постулатом навчального процесу. Підхід, коли теорія підкріплюється практикою, і є основою підготовки справжніх професіоналів та прикладом того, як #медіасвіт_веде_у_всесвіт.