Першокурсники-медійники зустрілися зі студенткою-четверокурсницею спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» Мариною Москович. Гостя розповіла про навчання на кафедрі журналістики та філології, а також поділилася практичним досвідом щодо особливостей роботи у сфері реклами.
Марина Москович почала працювати журналісткою наприкінці другого курсу на сайті «Трибуна.Суми». Коли настав час обирати спеціалізацію, вирішила спробувати свої сили в рекламі, адже цікавилася графічним дизайном. Нині студентка поєднує навчання із роботою у відділі бренд-комунікацій СумДУ. Говорить:
Журналістика дуже цікава, однак особисто мені «не лягла до душі». На третьому курсі навчання я вирішила дізнатися, чи є в СумДУ відділ, пов’язаний із рекламою, бо хотіла працювати й навчатися одночасно. Мені пощастило – влаштувалася на роботу в своєму університеті.
На роботі дівчина монтує відео, створює ілюстрації, афіші, інстаграм-маски, займається оформленням сторінок СумДУ в соціальних мережах.
Журналістам-початківцям студентка порадила не боятися кардинальних змін у своєму житті, іти за покликом душі, шукати роботу, яка приноситиме не лише матеріальну користь, а й насолоду. Вона зазначила, що відсутність нахилів до малювання не стане на заваді тим, хто хоче займатися рекламою, адже це широка галузь, де є можливість показати різні творчі здібності: створювати лозунги, рекламні тексти, працювати СММ-фахівцем і багато іншого. Потрібно обрати те, що найбільше подобається, і розвиватися в цьому вузькому напрямку.
На завершення гостя поділилася власним секретом, як перетворити професію на хобі:
Задоволення – це навчатися чомусь новому й опановувати самого себе. Як на мене, із цього й складається життя. Якщо ви отримуєте «кайф» від улюбленої справи, то вам не доведеться рахувати хвилини до кінця робочого дня.
Анна Шпурік, Артем Король, ЖТ-01