Студенти кафедри журналістики та філології відвідали тренінг генерального продюсера «UA:Українське радіо», диктора та радіожурналіста Дмитра Хоркіна «Радіо як медіа та бізнес: стандарти, цінності, тренди». Захід відбувся в КНУ ім. Тараса Шевченка
Тренінг розпочався з лекційної частини, під час якої учасники ставили запитання спікеру. Дмитро Хоркін розповів про радіобізнес в Україні, сьогоднішні особливості роботи радіожурналіста та зміни в майбутньому. Учасники дізналися, як радіоконтент може поширюватися на телевізійній та цифрових платформах.
Крім того, спікер поділився принципами успішної роботи радіо. На його думку, персоніфікованість медіа, адресність та здорова ретроградність є найважливішими.
Друга частина тренінгу була практичною. Студенти дізналися про особливості публічного виступу, а після – моделювали роботу інтерв’юера та використовували поради тренера щодо роботи радіоведучого. Наприкінці тренінгу учасники отримали сертифікати та подарунки.
«Від тренінгу й від тренера я в захваті. Приємно, що людина з таким досвідом роботи на радіо поділилась своїми знаннями і розказала, як застосовувати їх на практиці. Думаю, що в майбутньому користуватимуся порадами спеціаліста й матиму з цього бажаний результат», – розповіла студентка-журналістка четвертого курсу Богдана Шевченко.
Віта Христюк, ЖТ-51