Студенти й викладачі кафедри журналістики та філології СумДУ 23 жовтня відсвяткували День рекламіста
В університеті відзначали його всьоме — з часу, як відкрили спеціальність “Реклама та зв'язки з громадськістю”.
Студентів привітали в.о. декана факультету іноземної філології та соціальних комунікацій Олена Медвідь, завідувач кафедри журналістики та філології Олена Ткаченко, керівник секції “Реклама і зв'язки з громадськістю” Ярослав Яненко. Зокрема Олена Медвідь звернула увагу, що рекламу вивчають і економісти, але саме на факультеті ІФСК її розглядають з точки зору значення не лише для торгівлі, а й для суспільства.
“Рекламістові важливо бути не лише творчим, а й розумним, відповідальним, — говорить студентка четвертого курсу Юлія Кисленко. — Від твоєї роботи залежить, як ставитимуться люди до твого клієнта. Університет дає можливість зрозуміти, в чому суть професії, спілкуватися з розумними людьми. Наприклад, наш фестиваль “Восьма барва” — це шанс почути критику на свої роботи від професійних рекламістів”.
“З роками навчання починаєш дивитися на світ інакше, — розповідає її одногрупниця Анастасія Кривуля. — Їдеш у транспорті й дивишся на бігборди, звертаєш увагу на неймінг, кольори. Дивишся телевізор — помічаєш недоліки в текстах”.
Викладачі нагородили студентів-відмінників грамотами та подарунками. Нагороди отримали Аліна Фесенко і Анна Літвінчук з третього курсу, Юлія Жовтоніжко та Катерина Михайліченко з четвертого, а також магістранти Марина Кравченко й Вадим Яременко.
Студентський декан факультету ІФСК Владислава Опришко вручила дипломи активістам студентського самоврядування, які навчаються на спеціальності "Реклама і зв`язки з громадськістю".
Після нагородження рекламістів привітали концертом.