Cьогодні на кафедрі журналістики та філології СумДУ студенти четвертого курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» захищали проекти рекламної та PR-кампаній, розроблені для сумської мережі магазинів «Ажіотаж».
Із вересня три команди працювали, узявши за орієнтир традиції рекламної школи Огілві: збирали та аналізували інформацію про мережу, цільову аудиторію, конкурентів і на цій основі розробляли стратегію, креативні рішення, бюджет, пропозиції з оцінки ефективності.
Команди запропонували оновлений фірмовий стиль, з дизайнерським смаком розробили оригінальні макети реклами для сіті-лайтів, штендерів, інтернет-банерів, реклами на тролейбусах, внесли пропозиції, як поліпшити внутрішньокорпоративні відносини та відносини між продавцями й покупцями.
Серед запрошених були студенти-рекламісти третього курсу й викладачі кафедри журналістики та філології Ярослав Яненко, Олена Євтушенко, Людмила Дудченко. Для третьокурсників це можливість повчитися в старших, зарядитися натхненням, бо наступного року їм належить так само розробляти власні проекти, щоправда, уже для іншого замовника.
Захист проектів був заліковою роботою з курсу «Організація рекламної та PR-кампаній» (викладач – Юлія Козир).