До Дня студента на кафедрі журналістики та філології 17 листопада відбулася лекція директора рекламної групи "Регіон" Володимира Рудики для студентів спеціальності "Реклама та зв`язки з громадськістю".
Мета лекції - пояснити студентам різницю між основними рекламними термінами: "маркетинг", "реклама", "зв’язки з громадськістю", "просування" та "позиціонування".
«Якщо ви хочете бути успішним, то ви повинні вміти бачити цю різницю на професійному рівні. Це вміння захистить вас від невдач і, що важливо, дозволить просто доносити клієнтам свої ідеї», – зазначив Володимир Рудика.
Рекламіст навів багато прикладів, пов’язаних із діяльністю власної компанії, розповів про спостереження за рекламою в Сумах.
На завершення лекції студенти почали активно ставити запитання, які в більшості стосувалися процесу роботи в рекламному агентстві.
Юлія Носаль, РК-41