Дата публікації:
17 листопада 2016
Кількість переглядів:
1098
Поділитися:

До Дня студента на кафедрі журналістики та філології 17 листопада відбулася лекція директора рекламної групи "Регіон" Володимира Рудики для студентів спеціальності "Реклама та зв`язки з громадськістю".

Мета лекції - пояснити студентам різницю між основними рекламними термінами: "маркетинг", "реклама", "зв’язки з громадськістю", "просування" та "позиціонування".

«Якщо ви хочете бути успішним, то ви повинні вміти бачити цю різницю на професійному рівні. Це вміння захистить вас від невдач і, що важливо, дозволить просто доносити клієнтам свої ідеї», – зазначив Володимир Рудика.

Рекламіст навів багато прикладів, пов’язаних із діяльністю власної компанії, розповів про спостереження за рекламою в Сумах.

На завершення лекції студенти почали активно ставити запитання, які в більшості стосувалися процесу роботи в рекламному агентстві.

Юлія Носаль, РК-41

 

 

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.