Київський національний університет ім. Тараса Шевченка 27‒28 жовтня транслював наживо тренінги з радіо- й тележурналітики від столичних метрів українського медіа Андрія Куликова та Соні Сотник. Студенти кафедри журналістики та філології СумДУ вийшли з ними на Skype-зв'язок
Крім сумчан, почути поради-настанови фахівців у сфері телебачення та радіо, поставити їм запитання мали змогу студенти Одеського національного університету ім. І. Мечникова та Київського національного ім. Т. Шевченка. Попередньо відібрані студенти ще й пройшли серію майстер-класів, які розпочалися безпосередньо в столиці після life лекцій. Обранцями із Сумського вишу стали Дар’я Кириченко, Тетяна Іваницька й Артем Прохода.
Під час тренінгів фахівці поділилися досвідом створення якісних матеріалів, основою яких, за словами журналіста, медіа-експерта й ведучого каналу ICTV Андрія Куликова, мають стати чесність, точність, неупередженість та небайдужість. Важливий принцип для медійника ‒ правдивість:
Збрехавши раз у своїх текстах, не зупинишся.
Журналіст переконаний, що робити потрібно завжди більше, ніж від тебе вимагають, і якщо не пускають у двері, лізти через вікно.
Соня Сотник, яка разом з Сергієм Кузіним веде ранкове шоу «КАМТУГЕЗА» на Radio Roks, говорить, що головне ‒ тримати аудиторію, а для цього треба мати чітке уявлення про свого слухача, про його вподобання і настрій. Тільки так можна створити якісний програмний продукт.
Щодо перспектив для радійників Андрій Куликов пояснює: українське телемовлення бере кількістю, а не якістю: у країні вже зареєстровано 12 телеканалів на 42 млн населення. Порівнюючи з західними країнами: Англія – 5, Німеччина ‒ 6 , Франція – 7, ‒ це забагато. Ринок телебачення в нашій країні перенасичений, а от радіо залишається недооціненим. У нього не хочуть інвестувати, вважаючи, що воно охоплює малу аудиторію. І хоча українське радіо подекуди працює несистемно й зловживає недолугими форматами (особливо розважальні програми), воно перспективніше за ТБ.
Тетяна Редько, МДм-51