На кафедрі журналістики та філології СумДУ вперше відбувся випуск бакалаврів зі спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» – 7 липня дипломи отримали 35 випускників, багато з яких вже працюють у галузі реклами та паблік рилейшенз.
Кожен із випускників протягом навчання створив власне портфоліо з рекламних текстів та дизайнерських розробок. Найкращі студенти спеціальності неодноразово ставали переможцями, призерами та дипломантами фахових конкурсів із реклами й паблік рилейшнз.
В урочистому врученні дипломів взяли участь представники випускової кафедри журналістики та філології, факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, а також практики рекламного бізнесу.
«Не можу повірити, що вже промайнуло чотири роки і я отримую диплом. Напевно, із приємними людьми час пролітає непомітно. Велика кількість проектів, розробок і творчих завдань зробила ці роки найяскравішими. СумДУ допоміг мені зрозуміти, ким я хочу бути, вселив віру в те, що наша спеціальність супер-особлива», – говорить випускниця Марина Кравченко.
«Писати рекламні тексти й PR-сценарії, розробляти концепції PR-кампаній та бізнес-моделей, створювати аудіо та відеопродукцію для цільової аудиторії, працювати в прес-службах та дизайн-студіях – наша спеціальність цікава та багатогранна», – ділиться враженнями випускник Вадим Яременко.
Інформаційна довідка
Перший набір студентів на спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» на кафедрі журналістики та філології СумДУ відбувся 2012 року. Тривалість навчання – чотири роки. Студенти вивчають такі дисципліни, як «Брендинг», «Іміджологія», «Історія реклами і PR», «Копірайтинг та дизайн у рекламі і PR», «Практика PR-діяльності», «Практика рекламної діяльності», «Фотореклама», «Радіореклама», «Телереклама».
Сайт спеціальності: http://pr.sumdu.edu.ua