Дата публікації:
25 травня 2016
Кількість переглядів:
942
Поділитися:

У літературній вітальні Сумського державного університету 24 травня відбулося нагородження переможців конкурсу стосовно виконання положень Кодексу корпоративної культури СумДУ.

На конкурс було представлено більше 50 рекламних макетів, аудіо- та відеороликів. Найактивнішими були студенти кафедри журналістики та філології (спеціальність «Реклама і зв'язки з громадськістю»).

Соціальну рекламу студенти створювали на теми «Як треба поводити себе на території університету», «Dress code для викладачів, співробітників та студентів» тощо. Конкурс відбувся за ініціативи відділу позанавчальної роботи СумДУ, секції «Реклама та зв’язки з громадськістю» й за підтримки керівництва університету, інститутів і факультетів, студентського самоврядування Сумського державного університету та студентської профспілкової організації.

«Дуже приємно, що багато студентів прийняло участь у конкурсі, який проходив вперше в такому форматі. Нехай всі творчі роботи відповідають вашій духовності та бажаю натхнення, нових злетів і досягнень», – говорить Наталія Гордієнко, начальник відділу позанавчальної роботи СумДУ.

Студентські роботи оцінювало журі конкурсу, до якого ввійшли заступники деканів з виховної роботи факультетів та представники студентського самоврядування СумДУ. Журі визначило переможців у номінаціях «аудіо-ролик» та «графічні картинки, макети соціальних звернень».

Переможці в номінації «аудіо-ролик»:

І місце – Слизька Дар’я та Осьонова Інеса, студентки групи РК-31 СумДУ, аудіо-ролик «Ми не обмежуємо тебе в правах…».

ІІ місце – Шандиба Юлія та Ходунай Юлія, студентки групи РК-31 СумДУ, аудіо-ролик «Хочеш бачити посмішку на обличчі людей?…».

ІІІ місце – Тютюнник Людмила, Мироненко Дарія, студентки групи РК-31 СумДУ, аудіо-ролик «Тут був Вася…».

Переможці у номінації «графічні картинки, макети соціальних звернень»:

І місце – Щербак Єлізавета, студентка групи РК-21 СумДУ, соціальна реклама «10 заповідей студента СумДУ».

ІІ місце – Ступіна Світлана, студентка групи ПР-41 СумДУ, соціальна реклама «Dress code змінює людину».

ІІ місце – Дубицька Аліна, студентка групи РК-22 СумДУ, соціальна реклама «Згідно з кодексом положень корпоративної культури СумДУ…».

ІІІ місце – Мозгова Анна, студентка групи РК-22 СумДУ, соціальна реклама «Який індивід живе в тобі?».

ІІІ місце – Смірнова Катерина, студентка групи РК-31 СумДУ, соціальна реклама «Ми поважаємо твою індивідуальність, тож поважай наші правила».

ІІІ місце – Байдалінов Олександр, студент групи РК-22 СумДУ, соціальна реклама «У спортивному костюмі – лише на фізкультуру!».

На думку членів журі, автори відзначених робіт продемонстрували креативність, вміння генерувати ідеї та якісно втілювати їх у життя.

«Чудово, що студенти поєднують творчі здібності з розумінням важливості корпоративної культури, адже це робить кращими і їх, і світ навколо», – відзначив Ярослав Яненко, голова оргкомітету конкурсу, керівник секції «Реклама і зв'язки з громадськістю» кафедри журналістики та філології СумДУ.

Переможці конкурсу отримали призи та дипломи Сумського державного університету.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.