Дата публікації:
23 квітня 2016
Кількість переглядів:
994
Поділитися:

У Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеца 22 квітня відбувся Десятий міжнародний конкурс студентських рекламних і PR-проектів «Золотий компас». Третє місце в секції «Рекламні кампанії» посіла команда студенток ІІІ курсу спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю» Сумського державного університету (Дарія Мироненко, Дар’я Слизька, Людмила Тютюнник). Студентки-рекламістки СумДУ представили журі свій проект рекламної кампанії «”Екзаменаріум” – освіта в один клік!».

Cтудентки працювали над цією рекламною кампанією ще з грудня минулого року. Спочатку вони придумали назву «Екзаменаріум», потім – слоган «Освіта в один клік!», намалювали фірмового персонажа кота Рудольфа. Також на розгляд журі було представлено рекламне відео та макети поліграфічної продукції.

Цього року за перше місце на конкурсі «Золотий компас» боролися 20 команд у трьох секціях. У роботі журі взяли участь провідні фахівці з маркетингу, реклами й PR, представники бізнесу, влади й наукового середовища.

– «Золотий компас» – це дуже відомий в Україні конкурс студентських рекламних і PR-проектів, – каже Ярослав Яненко, науковий керівник проекту, керівник секції реклами і зв’язків з громадськістю кафедри журналістики та філології СумДУ. – Потрапити у фінал та отримати призове місце – це престижно, це важливий досвід для майбутніх фахівців у галузі реклами і PR.

 

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

корпус «Г», поверх 11

E-mail: [email protected]

Телефон: +380-542-33-02-25, +380-542-68-78-50

Web: https://journ.sumdu.edu.ua/ua/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри журналістики та філології посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.